Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter

Edutainment

Edutainment

Podejście edutainment to wyjątkowy sposób na wywołanie zaangażowania i pozytywnych emocji u uczestników, w celu rozwijania ich wiedzy, umiejętności i postaw kluczowych dla danej organizacji.

 

EDUTAINMENT (z j. ang. education & entertainment) – połączenie elementów edukacyjnych i rozrywkowych, które maksymalnie aktywizują uczestników i wywołują ich pełne zaangażowanie. W praktyce wykorzystujemy tu nowatorskie narzędzia rozwojowe, takie jak gry strategiczne i fabularne, grywalizację, metody dramowe czy rozbudowane ćwiczenia szkoleniowe. Udział w nich pozwala uczestnikom na przeżycie głębokiego doświadczenia w bezpiecznych warunkach, dostarczając wiedzy i umiejętności, a także uświadamiając konsekwencje podejmowanych decyzji i ich wpływ na otoczenie.

Edutainment pozwala rozwijać kompetencje przy okazji, „mimochodem”, co sprawia, że dla uczestnika jest to czysta przyjemność a dla organizacji – namacalny efekt biznesowy.

Jesteśmy ekspertami uczenia poprzez rozrywkę i doświadczanie: prowadzimy własne badania w tym zakresie, zabieramy głos na spotkaniach i konferencjach, piszemy na ten temat, ale przede wszystkim działamy w myśl edutainment projektując autorskie szkolenia, gry czy eventy.

Grywalizacja

Jako twórcy gier nasze doświadczenie wykorzystujemy we wdrażaniu procesów grywalizacyjnych.

Grywalizacja to przeniesienie elementów i technik znanych z gier do rzeczywistego świata, który nie jest grą. Po co? Aby wywołać określone zachowania i postawy, zmotywować i zaangażować, a przez to osiągnąć konkretne cele biznesowe.

Grywalizacja ExprofessoPunkty, odznaki, rankingi oraz bardziej zaawansowane, psychologiczne mechanizmy motywujące ludzi sprawiają, że gracz-uczestnik uparcie dąży do celu, a jego zaangażowanie rośnie z minuty na minutę.

Dlatego grywalizacja to znakomity pomysł dla firm, które chcą wywołać motywację u uczestników nawet poza salą szkoleniową.

Gdzie możemy zastosować grywalizację?

  • W procesach rozwoju kompetencji
  • Do rekrutacji, on-boardingu oraz działań employer-brandingowych
  • W wydarzeniach MICE (spotkania, konferencje, podróże incentive, eventy)
  • W działaniach marketingowych

 

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera