Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter

Blog

Giganci sprzedaży

17.11.2012 Kategoria: Wiedza

Wielkie mięśnie, prężny krok. Drżyjcie miesięczne i kwartalne targety, słupki statystyk przygotujcie się do szybkich wzrostów. Oto nadchodzą Giganci sprzedaży!


Giganci sprzedaży to jedna z kilku nowych gier strategicznych, które wzbogaciły bazę gier Exprofesso. Przeznaczona jest dla czteroosobowych teamów, które chciałyby poznać bliżej zasady i techniki stosowane w pracy handlowca. Poprzedzona szkoleniem, pozwala najpierw zaczerpnąć teoretycznej wiedzy, a później sprawdzić jej zastosowanie w praktyce. To również świetna metoda utrwalenia nauczonych technik sprzedażowych oraz sposobów prowadzenia rozmowy handlowej – dzięki temu grono jej odbiorców jest wyjątkowo szerokie. Poznane techniki sprawdzą się bowiem nie tylko w pracy handlowca, ale również mogą mieć pozytywne skutki na efektywność pracy działów sprzedaży, marketingu, a także menedżerów różnego stopnia, którzy wreszcie będą mieli okazję przyjrzenia się bliżej specyfice sprzedaży.

Fabuła

Fabuła gry odzwierciedla rzeczywiste wyzwania sprzedażowe, z jakimi na co dzień muszą się zmierzyć jej uczestnicy. Każdy z teamów staje się na czas rozgrywki jedną z firm szkoleniowych, rywalizujących między sobą o klientów. Możliwości firmy w połączeniu z dostępnymi informacjami o zainteresowanych usługą klientach (niestety, są to informacje niepełne, ot, zwykły wycinek z jakiejś gazety) to podstawowe wytyczne do podjęcia decyzji o próbie pozyskania konkretnego klienta. Czy moja firma da radę zrealizować dla niego szkolenie lub event?
Rozmowa handlowa nie jest jednak prosta. Uczestnicy będą musieli bowiem wykazać się znajomością sposobów jej prowadzenia i wiedzą o poszczególnych technikach sprzedażowych, by klient zechciał im ujawnić niezbędne do przygotowania oferty informacje. A tylko oferta szyta na miarę ma szansę być przez niego zaakceptowana, a firmie przynieść dochód. Co więcej, konkurencja nie śpi! W tym samym czasie upatrzony przez jedną z firm klient może prowadzić rozmowy z innym szkoleniowcem. O nawiązaniu współpracy zadecyduje więc lepiej przeprowadzona rozmowa. Nie ma wyjścia, trzeba się postarać by okazać się najlepszym i najskuteczniejszym sprzedawcą na rynku!

Gadżety i formuła

Każdy etap rozmowy prowadzonej z klientem w ramach Gigantów sprzedaży wykorzystuje inne rozwiązania, dzięki czemu gra jest ciekawa dla uczestników. Gracze będą musieli wykazać się umiejętnością układania puzzli, zmierzą się z tabelą w Excelu, która automatycznie nagrodzi ich za dobrze zadane pytania i zagrają w karty z trenerem – stawką będzie informacja o budżecie. Będą musieli również przygotować materiały marketingowe dla swoich firm oraz kilka ofert (zgodnie z pozyskanymi w trakcie rozmowy handlowej informacjami od klientów). Postępy innych grup w zdobywaniu klienta widoczne są na planszy, a rosnące słupki punktów dają konkurentom impuls do zwiększenia wysiłków i poprawienia efektywności. Każdy przecież chciałby być zwycięzcą…

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera