Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter
Exprofesso Google plus

Blog

Nasze wrażenia po targach IMEX 2018

23.05.2018 Kategoria: Mailing, Nasze sukcesy, Newsy

Tegoroczna edycja IMEX 2018 już za nami. Spędziliśmy na Międzynarodowych Targach Branży Spotkań we Frankfurcie niezwykle cenne dni. Był to dla nas czas wypełniony biznesowymi rozmowami z hosted buyerami z ponad 70 krajów z całego świata, ciekawymi spotkaniami w ramach naszej przynależności do stowarzyszenia Meeting Professionals International, współpracy na stoisku naszych partnerów z Catalyst Global i Play with Purpose.

Cieszymy się, że mieliśmy okazję do prezentacji naszej oferty w ramach marki Go2Grow, kierowanej do zagranicznych Klientów realizujących pobyty grup biznesowych w Polsce. Atmosfera tego wielkiego wydarzenia udzielała się wszystkim. Wróciliśmy do Polski z bagażem cennych doświadczeń i wizytownikiem pełnym nowych kontaktów.

We Frankfurcie nad Menem po raz kolejny spotkała się branża MICE z całego świata. Wszyscy przybyli, by promować swoje usługi i destynacje czy szukać nowinek branżowych, nowych partnerów biznesowych i ciekawych inspiracji. Polska Organizacja Turystyczna jak co roku była organizatorem polskiego stoiska narodowego (G450), na którym swoje oferty zaprezentowały: narodowe (Poland Convention Bureau POT) i regionalne Convention Bureaux, a także firmy zajmujące się profesjonalną organizacją spotkań oraz obiekty konferencyjne.

Exprofesso udało się przeprowadzić sporo interesujących rozmów biznesowych, podczas których nasi rozmówcy podkreślali potencjał naszego kraju w kontekście nie tylko jego piękna, ale przede wszystkim organizacji w Polsce różnego rodzaju eventów, szkoleń i wyjazdów motywacyjnych.

Wyrażamy wielką radość z faktu reprezentowania naszego kraju w prestiżowym gronie wielu znanych i cenionych polskich marek. W tym roku na stoisku narodowym we Frankfurcie Polskę promowały m.in. takie firmy jak: Warsaw Convention Bureau, ICE Kraków Congress Centre czy Westin & Luxury Collection Hotels in Poland.

– Targi IMEX to przede wszystkim platforma do nawiązywania kontaktów oraz miejsce, gdzie miasta, regiony czy kraje budują swój wizerunek jako destynacji dla przemysłu spotkań. Polskie atrakcje turystyczne, infrastruktura konferencyjna oraz konkurencyjny stosunek jakości do ceny zdecydowanie czynią z Polski kraj warty rozważenia na organizację wydarzenia – mówi Aneta Książek, reprezentująca Poland Convention Bureau Polskiej Organizacji Turystycznej.

Targi IMEX to jednak nie tylko prezentacja ofert i rozmowy biznesowe. Wydarzeniu, jak co roku, towarzyszył również bogaty program sesji i spotkań towarzyszących, w tym seminaria edukacyjne, warsztaty i imprezy wieczorne.

Dziękujemy Małopolskiej Organizacji Turystycznej i Polskiej Organizacji Turystycznej za wspaniałe przygotowanie polskiej sekcji, pomoc w czasie trwania całych targów, a także stworzenie szansy dla naszej firmy o nietypowym i innowacyjnym profilu DMC.

Do zobaczenia za rok!

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera