Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter
Exprofesso Google plus

Blog

Podsumowanie roku okiem Moniki Dymacz-Kaczmarczyk.

22.12.2017 Kategoria: Nasze sukcesy

Ten rok obfitował w branży spotkań i szkoleń dla pracowników w wiele wyzwań, które miały wpływ na działania naszej firmy. Dynamicznie zmieniający się kontekst dla projektowanych przez nas wydarzeń kształtowały trendy w świecie cyfrowym i zmiany na rynku europejskim: gospodarcze, polityczne, demograficzne czy społeczne. W czasach tak szybkich zmian, dotykających oczywiście wszystkie firmy, a w nich naszych rozmówców (działy HR i Marketingu), liderzy muszą ciągle weryfikować zasady organizacji pracy, pozyskiwania ludzi, rozwoju pracowników, zarządzania nimi i ich angażowania. Zmienia się środowisko pracy i zmieniają się ludzie. Mamy świat coraz bardziej cyfrowy, coraz bardziej globalny, różnorodny, zorientowany na upraszczanie i przyspieszanie procesów, świat Internetu i mediów społecznościowych. A jednocześnie klienci oczekują konkretnych efektów biznesowych, wynikających z realizowanego dla nich wydarzenia.

Podczas gdy niektórzy traktują to wszystko jako zagrożenie, my postrzegamy jako szansę. Dało nam to możliwość ponownego, krytycznego spojrzenia na nasze produkty i usługi, a następnie wyjścia z takimi propozycjami, które wpiszą się w złożony kontekst i wesprą zaobserwowane trendy.

Co to dla nas oznaczało w 2017?

To był rok dużych zmian w naszym portfolio i wielkich sukcesów, którymi ciągle jeszcze żyjemy. Wyjście na rynek z narzędziami team-buildingowymi opartymi na nowych technologiach (treasure hunts z tabletami), innowacyjne produkty wspierające rozwój talentów (zaprojektowane gry typu LARP), globalne projekty szkoleniowe i integracyjne dla różnorodnych demograficznie grup (wejście Exprofesso na nowe europejskie rynki), silne partnerstwo z podmiotami zagranicznymi dla wzmocnienia naszych możliwości realizacyjnych w całej Europie (Catalyst Global network), premiery nowych, krótkich form team-buildingowych i aktywności, które łatwiej zmieścić w coraz bardziej napiętych kalendarzach naszych klientów, rozbudowanie obszaru marketingowego w Exprofesso z naciskiem na social media i działania CSR.

W tym roku otrzymaliśmy trzy niezwykle ważne, krajowe i międzynarodowe nagrody, które przypominają nam, że to co robimy jest dostrzegane i doceniane. To był wspaniały, bogaty w doświadczenia i rozwijający skrzydła rok.

Oby 2018 był przynajmniej tak samo dobry!

Monika Dymacz-Kaczmarczyk

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera