Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter

Blog

Bezcenna umiejętność zarządzania czasem

20.05.2013 Kategoria: Wiedza

Kalendarz puchnie od zapisków, coraz częściej nerwowo zerka się na zegarek – dla kogo z nas nie jest to codzienna rutyna? Zarządzanie własnym czasem jest jedną z kompetencji poszukiwanych na rynku, oczekuje się jej już od absolwentów kończących studia.

Jak pokazują badania przeprowadzone wspólnie przez Szkołę Główną Handlową, Amerykańską Izbę Handlu w Polsce oraz Ernst & Young w zeszłym roku, to umiejętność, której absolwentom ciągle brakuje, a która jest wymieniana wśród pracodawców w gronie tych najważniejszych. A patrząc na rzeczywistość polskich firm można z powodzeniem stwierdzić, że nie tylko absolwenci powinni się podszkolić z zarządzania własnym czasem.
Dlaczego warto zainwestować w naukę planowania i organizowania swojej pracy? Odpowiedź jest bardzo prosta – by zwiększyć jej efektywność i lepiej zagospodarować każdą godzinę. Czas jest jedną z niewielu rzeczy których nie da się po prostu dokupić. Można zwiększać zasoby, zatrudniać dodatkowych ludzi, inwestować w technologię, ale czas zawsze będzie tym, co w jakiś sposób ogranicza. Jedynym rozwiązaniem jest dążenie do wykorzystania go w efektywny sposób.

Osobom planującym pracę nad swoimi ograniczeniami czasowymi proponujemy szereg gier szkoleniowych, opartych o edutainment. Ta efektywna metoda nauki nie tylko przynosi natychmiastowe rezultaty (gracze muszą się zmierzyć z realnymi sytuacjami, więc szybko uczą się rzeczy w praktyce), ale również pomaga zwiększać efektywność, dzięki swobodnej, rozrywkowej konwencji. Wprowadzone w grach symulacyjnych ograniczenia czasowe (rundy, etapy) zmuszają uczestników do zwiększenia efektywności zarządzania czasem, nauki ustalania priorytetów oraz dokonywania wyboru w obliczu upływających terminów. Zdobyte umiejętności łatwo przełożyć na codzienne życie zawodowe i prywatne, wygospodarowując trochę czasu dla siebie lub rodziny.

Pełny raport z badań SGH, Amerykańskiej Izby Handlu w Polsce oraz Ernst & Young dostępny jest POD TYM LINKIEM.

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera