Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter
Exprofesso Google plus

Blog

Doskonalimy się dla Was!:)

30.01.2018 Kategoria: Mailing, Nasze sukcesy, Newsy

Ten rok to dla firmy Exprofesso czas podnoszenia jakości we wszystkich obszarach funkcjonowania. Wychodzimy naprzeciw trendom, wsłuchujemy się w głos naszych Klientów i nabywamy nowe narzędzia usprawniające nasze działania. Z dumą możemy pochwalić się naszymi osiągnięciami w branży i ilością zrealizowanych projektów, o czym świadczy również rosnąca grupa naszych Klientów.

Czas na etap udoskonaleń, stąd decyzja o zakupie jednego z najnowocześniejszych programów wspierających nasze działania w obszarze CRM. Nowe narzędzie, z którego już korzystamy daje nam możliwość łatwego i skrupulatnego zarządzania relacjami z Klientem oraz koordynacji projektów szkoleniowych i eventowych. Zyskuje przede wszystkim Klient, dzięki temu, że mamy pełny wgląd w przebieg wszystkich projektów i możliwość szybszej reakcji na wszelkie w nich zmiany.

– Działamy od tego miesiąca na bardzo użytecznym i przyjaznym narzędziu, które zaczerpnęliśmy z dobrych praktyk naszych partnerów z Catalyst Global. Ten strategiczny ruch wiąże się z założeniami naszej tegorocznej strategii projakościowej, która ma na celu jeszcze bardziej usprawnić nasze działania i relacje z Klientami. Ciągły rozwój, chęć doskonalenia i ulepszania naszych procesów, skłoniła nas do podjęcia decyzji o zakupie nowego programu. Efekty są dostrzegalne natychmiastowo, widzimy to już po pierwszych tygodniach użytkowania – mówi Maja Bryjak, Dyrektor Operacyjny firmy Exprofesso.

Nowy program jest intuicyjny i łatwy w obsłudze, praca na nim mocno usprawnia zarządzanie projektami i poprawia kontakt z Klientem. Nasze oferty obecnie są przygotowywane według „przyjaznego” schematu, są automatycznie ewidencjonowane i w sprawny sposób przypisywane wszystkim interesariuszom w procesie.

Praca nad projektem została podzielona na etapy, którymi łatwiej zarządzać. Dzięki bardzo funkcjonalnym rozwiązaniom programu, podnosimy wydajność naszych działań, sprawniej zarządzamy naszym czasem i dostępnymi zasobami, a co najważniejsze narzędzie „kontroluje” naszą pracę, zmniejszając ryzyko popełniania błędów. Usprawnienie dotyczy wszystkich szczebli firmy. Managerowie zespołu teraz płynniej przekazują zadania i sprawniej rozliczają pracę koordynatorów.

Lepsza jakość naszej pracy przekłada się na lepszą obsługę naszych Klientów, do których docieramy jeszcze szybciej z naszymi ofertami. – Z uwagą obserwujemy zmiany na rynku szkoleniowo-eventowym, staramy się podążać za trendami. Głęboko wierzymy, że odbije się to pozytywnym echem w kontakcie z naszymi partnerami, współpracownikami i Klientami – podkreśla Daniel Koral, specjalista ds. marketingu i PR.

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera