Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter

Blog

Jedyny taki teambuilding: 24 godziny czynienia dobra non-stop!

04.01.2017 Kategoria: Nasze sukcesy

Jak już pisaliśmy, przed Świętami Bożego Narodzenia odbyła się ogólnoświatowa, koordynowana przez sieć Catalyst Global, akcja charytatywna B1G1 Go Give, która miała na celu wsparcie wykluczonej społeczności z rejonów zaniedbanych i ubogich. Ponieważ wartości CSR są nam niezwykle bliskie, nie mogło nas w tym szczytnym i emocjonującym działaniu zabraknąć!:) 

Dlatego też z przyjemnością podjęliśmy wyzwanie i wraz z 52 zespołami reprezentującymi 40 państw mogliśmy przeżyć fantastyczne doświadczenie radości płynącej ze wspólnego dawania i pomagania tym, których los nie rozpieszcza.

Impreza rozpoczęła się 12 grudnia o 6 rano w Auckland w Nowej Zelandii a zakończyła 24 godziny później w Mount Manganui w tym samym państwie.

Wraz ze wschodem słońca 52 zespoły rozpoczęły swój wyścig z czasem…i ze sobą. Celem było zebranie jak największej ilości punktów w trakcie wykonywania rozmaitych zadań, wśród których były wyzwania fotograficzne, nagrywanie filmików czy rozwiązywanie zagadek. Drużyny mogły wybierać cele, na które przeznaczały zarobione przez siebie punkty. Ostatecznie zebraliśmy ich 152,013, co daje równowartość 12,5 tys. USD.

Pieniądze trafią do takich państw jak Tajlandia, Bangladesz, Malezja, Indie, Mołdawia, Nepal, Malawi, Kenia i Peru i zostaną przekazane na wsparcie edukacji, aktywizację społeczną, zakup pożywienia i lekarstw. Dzięki B1G1 będzie można też zasadzić drzewa, dostarczyć kobietom maszyny do szycia czy zbudować systemy irygacyjne.

 

Docenione zostało niezwykłe zaangażowanie teamów z Irlandii, Indii i Dubaju. Ponadto, wszystkie zespoły wzięły udział w losowaniu, w którym nagrodą był wyjazd na study tour do Kambodży. W tym roku wybierze się tam reprezentantka Nowej Zelandii.

Jak podkreślają eksperci z Catalyst Global, tegoroczna edycja B1G1 Go Give była niezwykle inspirująca i przyniosła jeszcze większe zacieśnienie więzi między zespołami z całego świata niż w ubiegłych edycjach.

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera