Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter
Exprofesso Google plus

Blog

Pierwsze w tym roku spotkanie branży eventowo-marketingowej za nami

12.01.2018 Kategoria: Newsy, Wiedza

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. Kolejna edycja targów za nami. Pierwsze w tym roku spotkanie branży eventowo-marketingowej, które było niezwykle interesujące, merytoryczne i atrakcyjne dla przybyłych gości.

1500 profesjonalistów z branży, 150 dostawców, 5 inspirujących prelekcji i ważna dyskusja ekspercka, 2 sesje networkingowe, prezentacje atrakcji i artystów i konkurs Top Event 2017. Tak w skrócie wyglądał pierwszy w 2018 roku zjazd firm związanych z branżą event-marketingu.

Forum Branży Eventowej w tym roku przygotował bardzo ciekawy program związany z komunikacją, targetowaniem i profilowaniem eventów, a także z ich planowaniem, budżetowaniem i strategią. Nie zabrakło również zagadnień dotyczących tematyki związanej z eventami marek terytorialnych. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. generał Roman Polko, Krzysztof Celuch, ekspert w branży, który przedstawił trendy eventowe na ten rok, Renata Taberska z TUiR Warta czy Katarzyna Pawlikowska, pionierka kobiecych kodów komunikacji.

– Cieszę się, że mogłam po raz kolejny uczestniczyć w FBE; z uwagą obserwuję rozwój tego wydarzenia. Z roku na rok wzrasta liczba zarówno wystawców, jak i uczestników debaty – podkreśla Maria Krzos, która wczoraj poprowadziła Debatę Ekspertów poświęconą tematyce związanej z najważniejszymi zasadami sprawnego planowania i budżetowania eventu.

Jak podkreśla redaktor naczelna magazynu Think Mice, omawiany przez grono ekspertów z branży temat planowania i budżetowania wydarzeń jest bardzo szeroki i co ważne, dotyczy wszystkich, którzy działają w branży eventowo-szkoleniowej. – W czasie debaty poruszyliśmy wiele istotnych zagadnień i problemów, na które natrafiamy w czasie naszej pracy. Cieszy fakt zaciekawienia uczestników FBE 2018 tą ważną tematyką. Widać, że omawiane zagadnienia są im bliskie – dodaje.

Spotkanie udowodniło, jak ważnym aspektem jest wewnętrzny dialog, możliwość wymiany doświadczeń i poglądów na tematy związane z naszą działalnością na rynku. Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy okazję uczestniczyć w tak wielkim wydarzeniu. Wierzymy, że każde tego typu spotkanie to cenne doświadczenie i ważny wkład w pozytywny rozwój działalności szkoleniowo-eventowej.

Do zobaczenia za rok! Będziemy na pewno!:)

Dla tych, którym nie udało się dotrzeć na FBE 2018, przygotowaliśmy krótką fotorelację.

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera