Go to grow logo link
Exprofesso facebook
Exprofesso linkedin
Exprofesso Google plus
Exprofesso Twitter
Exprofesso Google plus

Blog

Pierwsze w tym roku spotkanie branży eventowo-marketingowej za nami

12.01.2018 Kategoria: Newsy, Wiedza

Misją Forum Branży Eventowej jest pokazanie eventu jako spójnego elementu komunikacji z klientami, pracownikami i innymi uczestnikami otoczenia przedsiębiorstwa. Kolejna edycja targów za nami. Pierwsze w tym roku spotkanie branży eventowo-marketingowej, które było niezwykle interesujące, merytoryczne i atrakcyjne dla przybyłych gości.

1500 profesjonalistów z branży, 150 dostawców, 5 inspirujących prelekcji i ważna dyskusja ekspercka, 2 sesje networkingowe, prezentacje atrakcji i artystów i konkurs Top Event 2017. Tak w skrócie wyglądał pierwszy w 2018 roku zjazd firm związanych z branżą event-marketingu.

Forum Branży Eventowej w tym roku przygotował bardzo ciekawy program związany z komunikacją, targetowaniem i profilowaniem eventów, a także z ich planowaniem, budżetowaniem i strategią. Nie zabrakło również zagadnień dotyczących tematyki związanej z eventami marek terytorialnych. Wśród zaproszonych gości znaleźli się m.in. generał Roman Polko, Krzysztof Celuch, ekspert w branży, który przedstawił trendy eventowe na ten rok, Renata Taberska z TUiR Warta czy Katarzyna Pawlikowska, pionierka kobiecych kodów komunikacji.

– Cieszę się, że mogłam po raz kolejny uczestniczyć w FBE; z uwagą obserwuję rozwój tego wydarzenia. Z roku na rok wzrasta liczba zarówno wystawców, jak i uczestników debaty – podkreśla Maria Krzos, która wczoraj poprowadziła Debatę Ekspertów poświęconą tematyce związanej z najważniejszymi zasadami sprawnego planowania i budżetowania eventu.

Jak podkreśla redaktor naczelna magazynu Think Mice, omawiany przez grono ekspertów z branży temat planowania i budżetowania wydarzeń jest bardzo szeroki i co ważne, dotyczy wszystkich, którzy działają w branży eventowo-szkoleniowej. – W czasie debaty poruszyliśmy wiele istotnych zagadnień i problemów, na które natrafiamy w czasie naszej pracy. Cieszy fakt zaciekawienia uczestników FBE 2018 tą ważną tematyką. Widać, że omawiane zagadnienia są im bliskie – dodaje.

Spotkanie udowodniło, jak ważnym aspektem jest wewnętrzny dialog, możliwość wymiany doświadczeń i poglądów na tematy związane z naszą działalnością na rynku. Cieszymy się, że po raz kolejny mieliśmy okazję uczestniczyć w tak wielkim wydarzeniu. Wierzymy, że każde tego typu spotkanie to cenne doświadczenie i ważny wkład w pozytywny rozwój działalności szkoleniowo-eventowej.

Do zobaczenia za rok! Będziemy na pewno!:)

Dla tych, którym nie udało się dotrzeć na FBE 2018, przygotowaliśmy krótką fotorelację.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Zdjęcie użytkownika Exprofesso.

Nasi klienci

  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera
  • logo partnera